vafa vafa .

vafa

3 نکته برای حفظ سلامتی :

1. پیاده روی کارآمد

پیاده روی کلید دیگری برای تناسب اندام و سلامتی است. بله، تمرینات زیادی وجود دارند که انرژی بیشتری دارند، کالری سوزی و عضله سازی دارند.روش ساخت اکانت مایکروسافت

اما پیاده روی همیشه یک پایه خوب است و خواهد بود. وقتی از هر ورزش دیگری آسیب می بینید، پیاده روی همیشه راهی برای بهبودی خواهد بود. وقتی بزرگتر می شوید و تناسب اندام سخت می شود، پیاده روی به منبع خوبی برای فعالیت تبدیل می شود.

پیاده روی تاثیر کم دارد. بیشتر عضلات، گروه ها را حرکت می دهد. انجام آن آسان است و یکی از تنها جاهایی است که چندوظیفه ای در آن بهینه نیست. پیاده روی به شما زمان و انرژی برای افکار خلاقانه می دهد و در عین حال به شما کمک می کند تا هر تناسب اندام روزانه دیگری را بهبود بخشید.

در واقع، به عنوان یک دونده ماراتن، هنوز هم برای گنجاندن چند پیاده روی طولانی در برنامه هفتگی خود وقت پیدا می کنم. من فکر می‌کنم پیاده‌روی برای تناسب اندام و سلامتی ضروری است و به راحتی می‌توان از آن به عنوان افزودنی به روال‌های موجود استفاده کرد.

2. جوری بخور که به خودت احترام میذاری

بیشتر مردم طوری غذا می خورند که انگار گرسنه هستند و ذائقه ای در ذهن دارند. تعداد کمی غذا می خورند که انگار به خود احترام می گذارند.

آیا آن شخصی که دومین وعده غذایی ترکیبی خود را در روز می خورد واقعا به بدن خود احترام می گذارد؟

آیا آن نوشابه چهارم واقعاً به ارزش خود کمک می کند؟

وقتی صحبت از تغذیه سالم به میان می‌آید، احترام ساده به خود بیشتر از همه پیش می‌رود.

3. استرس را از بین ببرید

آنها استرس را قاتل خاموش می نامند زیرا به راحتی می توان از آسیب های روزانه که استرس به بدن شما وارد می کند غافل شد. تا زمانی که متوجه این آسیب های تجمعی شوید، ممکن است خیلی دیر شده باشد.بیوگرافی و ادبیات

استرس مهمه اگر مدام استرس دارید، باید یا راهی برای کاهش میزان استرس روزانه خود بیابید یا راه های بهتری برای مقابله با استرس خود بیابید. یا حتی بهتر، هر دو را انجام دهید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۸:۵۵ توسط:vafa موضوع: نظرات (0)