vafa vafa .

vafa

مهارت های مالی و مدیریت بودجه :

مهارت های پولی

(یادداشت جانبی: یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تقویت مهارت‌های پولی خود این است که به بیش از ۱ میلیون نفر دیگر بپیوندید و روز خود را با آخرین اخبار از خیابان وال تا سیلیکون ولی شروع کنید. این خبرنامه یک خواندن ۵ دقیقه‌ای است که آموزنده، شوخ و رایگان!)

همه دوست دارند پول داشته باشند. آنها ممکن است نیازی به ثروتمند شدن نداشته باشند، اما مطمئناً خوب است که برای یافتن راه‌های خلاقانه برای پرداخت قبوض خود تلاش نکنید.مشکل تماس تصویری واتساپ

با این حال، پول و امور مالی مهارت های خاصی هستند و متأسفانه مهارت هایی هستند که بیشتر افراد آن را یاد نگرفته اند.

مهارت هایی در زندگی مقرون به صرفه، بودجه بندی، امور مالی شخصی، مدیریت و کاهش بدهی، پس انداز، سرمایه گذاری و موارد دیگر وجود دارد.

اگر می‌خواهید یک مهارت جدید بیاموزید و مهارت‌های مالی را نمی‌دانید، این مکان عالی برای شروع خواهد بود. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند پول بیشتری به دست آورید، کمتر خرج کنید، مقدار بیشتری از آنچه را که به دست می‌آورید نگه دارید و حتی برای سرمایه‌گذاری، ملک، یا آینده، «چیزی خاص» پول پس‌انداز کنید. (برای اطلاعات بیشتر در این مورد، مقاله 26 عادت بهتر پول را بررسی کنید.)

 ایجاد یک بودجه شخصی

باید زود شروع کنید تا خود را برای موفقیت مالی در آینده آماده کنید. اگر بیش از توان خود خرج کنید، خود را برای جمع آوری بدهی و ایجاد یک امتیاز اعتباری ضعیف آماده می کنید. تهیه نسخه پشتیبان از بودجه با نرم افزارهای خوب بسیار آسان تر است.

من به شما توصیه می کنم که نعناع را بررسی کنید تا به شما کمک کند بودجه شخصی مناسبی برای درآمد و سبک زندگی خود ایجاد کنید. MINT یک سیستم عالی است که بسیاری از خدمات ضروری را به هم پیوند می دهد که به شما در ایجاد (و مدیریت) بودجه کمک می کند.مجله فرهنگی خبری

اگر نمی دانید بودجه چیست، چگونه می توانید بودجه ای مناسب بسازید و پس از آن چگونه بودجه ای را مدیریت کنید، توصیه می کنم این کلاس در مورد بودجه بندی اساسی را در زیر بررسی کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۶:۳۸ توسط:vafa موضوع: نظرات (0)