vafa vafa .

vafa

نکاتی برای لذت بخش تر کردن ورزش :

نکاتی برای لذت بخش تر کردن ورزش :

همانطور که قبلاً اشاره شد، احتمال اینکه برنامه تمرینی سرگرم‌کننده و مفید را دنبال کنید، بسیار بیشتر است. هیچ مقدار اراده نمی تواند شما را در طولانی مدت با تمرینی که از آن متنفر هستید ادامه دهد.خبری، اموزشی

بیرون از ورزشگاه فکر کنید

آیا فکر رفتن به باشگاه شما را پر از ترس می کند؟ اگر باشگاه بدنسازی را ناخوشایند، گران، ترسناک یا به سادگی خسته کننده می دانید، اشکالی ندارد. جایگزین های ورزشی زیادی برای اتاق های وزنه برداری و تجهیزات قلبی وجود دارد.

برای بسیاری، صرف بیرون رفتن تفاوت را ایجاد می کند. ممکن است از دویدن در فضای باز لذت ببرید، جایی که می توانید از زمان تنهایی و طبیعت لذت ببرید، حتی اگر از تردمیل متنفر باشید.آموزش زبان خارجه

تقریباً همه می توانند فعالیت بدنی مورد علاقه خود را پیدا کنند. اما ممکن است لازم باشد فراتر از گزینه های استاندارد دویدن، شنا و دوچرخه سواری فکر کنید. در اینجا چند فعالیت برای شما جالب است:

·         اسب سواری

·         اسکیت سواری

·         پیاده روی

·         پارو سواری

·         کایاک سواری

·         ژیمناستیک

·         هنرهای رزمی

·         صخره نوردی

·         زومبا

·         فریزبی نهایی

·         شمشیربازی

آن را به یک بازی تبدیل کنید

بازی‌های ویدیویی مبتنی بر فعالیت مانند بازی‌های Wii و Kinect می‌توانند راهی سرگرم‌کننده برای شروع حرکت باشند. به اصطلاح «بازی‌های تمرینی» که در حالت ایستاده و در حال حرکت انجام می‌شوند – برای مثال شبیه‌سازی رقص، اسکیت بورد، فوتبال، بولینگ یا تنیس – می‌توانند حداقل به اندازه راه رفتن روی تردمیل کالری بسوزانند. برخی به طور قابل ملاحظه ای بیشتر هنگامی که اعتماد به نفس خود را تقویت کردید، سعی کنید از صفحه تلویزیون دور شوید و چیز واقعی را در بیرون پخش کنید. یا از یک برنامه تلفن هوشمند استفاده کنید تا تمرینات خود را سرگرم‌کننده و جالب نگه دارید—بعضی‌ها شما را در داستان‌های تعاملی غرق می‌کنند تا انگیزه شما را حفظ کنند، مانند دویدن از انبوهی از زامبی‌ها!


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۴:۵۹ توسط:vafa موضوع: نظرات (0)